Jak technologia zmienia twarz transportu lotniczego?
Producenci odzieży, żeby zaszokować swoich kontrahentów wprowadzają oryginalne modele ubrań. Od 2008 roku mogliśmy zakupić sobie żartobliwe koszulki. Dystrybucja internetowa niezwykle szybko zaowocowała. Humorystyczne napisy i rysunki zachęcały wielu ludzi. Każdy człowiek mógł sobie kupić coś dla siebie. Koszulki pierwszy raz pojawiły się w kurortach morskich. Turyści, którzy przyjechali odpoczywać nad morzem, mogli wrócić z niespodzianką do domu. Z biegiem czasu napisy z koszulek pojawiały się na majtkach, garnuszkach do picia, skarpetkach. Osobom zaczęło się to podobać – jak ANCHOR. Pozyskiwano rozmaite gadżety, by uczynić komuś niespodziankę. Nieszablonowość przyciągała entuzjastów gadżetów. Ich ceny nie były wygórowane. Ten sposób zachęcał wielu ludzi. Wszystko rozpoczęło się od koszulek a skończyło się na bluzach oraz drobnych przedmiotach. Sprzedawcy byli zadowoleni. Obecnie komiczne koszulki z nadrukami nie robią większego wrażenia. Podobają się ludziom, jakkolwiek nikt nie szaleje na ich widok. Każdy z nas lubi nieraz przeczytać.
1. Przeczytaj to
2. Sprawdź to
3. Zobacz więcej
4. Odwiedź stronę
Bezpieczeństwo w transporcie: najlepsze praktyki i technologie.